Неділя, 19.05.2024, 19:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Блог | Реєстрація | Вхід
Форма входу

Меню сайту
Пошук
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мелітопольський вибір
Головна » 2013 » Вересень » 29 » По факту подделки решений исполкома в сфере ЖКХ начато досудебное расследование
13:16
По факту подделки решений исполкома в сфере ЖКХ начато досудебное расследование


18.09.2013г. в отношении городского головы г. Мелитополя Вальтера С.Г. начато досудебное расследование по признакам ч.1 ст. 358 УК Украины ( подделки решений исполкома об установлении тарифов и права на предоставление услуг ЖКХ ООО "Жилмассив" и ООО "Комфорт Мелитополь"), которые заверены печатью исполкома и подписью городского головы Вальтера С.Г.

http://gossipmelitopol.nethouse.ru/posts/500270

Переглядів: 552 | Додав: Dreik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 123123  
0
Из решения апел суда

Виконавець надання житлово-комунальних послуг, як передбачено п. 4 ст. 7 Закону, повинен визначатися в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ст. 27 Закону укладання договорів на надання житлово-комунальних послуг згідно з установленим переліком для об'єктів державної або комунальної власності здійснюється за результатами конкурсу. Перелік житлово-комунальних послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, визначає орган місцевого самоврядування. Організатором конкурсу є власник чи балансоутримувач або уповноважена ним особа. Організатор конкурсу зобов'язаний оприлюднити конкурсні умови.

В матеріалах справи відсутні докази, що позивач у період 2008-2010р.р., за який стягується заборгованість, був переможцем конкурсу на надання житлово-комунальних послуг, як відсутній і договір між сторонами про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Тобто позивачем не надано суду належних і допустимих доказів того, що він у спірний період був виконавцем житлово-комунальних послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Посилаючись на рішення виконавчого комітету Луганської міської ради «Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» № 241 від 26 вересня 2006 р. та № 127 від 12 травня 2008 р., якими визначено перелік житлово-комунальних послуг, періодичність та строки виконання робіт (норми споживання), які здійснюються при наданні послуг, тариф на які встановлений (затверджений) та погоджений відповідно до цього рішення, позивач не надав належних та допустимих доказів на підтвердження фактичного виконання ним цих робіт, а саме: прибирання прибудинкової території; вивезення та захоронення твердих побутових і негабаритних відходів; технічного обслуговування ліфтів; обслуговування систем диспетчеризації; дератизація; дезінсекція; технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, гарячого та холодного водопостачання, водовідведення і зливової каналізації; обслуговування димовентиляційних каналів; поточного ремонту конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території; підготовка житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період; освітлення місць загального користування; єнергопостачання для ліфтів, чи були вони якісними та вчасними, розрахункі вартості таких послуг з огляду на відсутність договору про надання житлово-комунальних послуг, укладеного між сторонами.

1 Dreik  
0
СМС Свежие Мелитопольские Сведения
http://gossipmelitopol.nethouse.ru/posts/500270

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024